30 gru 2016

Jestem nowa

Nie będę pisać posta w stylu "Hej, mam na imię tak i siak i lubię to i to". Wole powiedzieć po prostu, że czuję się nowa. Nowa tutaj, mimo, że już mając 11 lat założyłam sobie swojego pierwszego bloga o koniach :). Co chwila odkrywam w sobie coś nowego. Nieustanne uczucie bycia nowym. Wszędzie. Internet. Dom. Znajomi.

Zuzia. To moje imię.
Mam też swój kanał na YT: BlackZizi LINK

Przede wszystkim kocham filmy i muzykę. Mogłabym oglądać filmy codziennie 24 godziny na dobę.
 Mój blog stanie się od dziś zbiorem moich myśli.

A to ja w długich włosach.
A właśnie! Mam obseję na punkcie włosów. Kocham je zmieniać.

Dzięki

1 komentarz:

  1. Było opowiadanie. I usunęłaś.

    Jak zaczniesz usuwać dalej posty... To ja nie wiem.

    OdpowiedzUsuń

Komentarz i obserwowanie bloga mile widziane!